Objednejte si služby administrativního asistenta!

Ušetřete na nákladech vaší firmy!

Získejte funkční administrativní zázemí pro vaši firmu. Vyřídíme za vás běžnou kancelářskou, obchodní a organizační agendu.

Outsourcing administrativních a kancelářských činností

Potřebujete zajistit činnosti nezbytné pro chod vaší firmy a nevyplatí se vám zaměstnávat asistentku? Nechcete zvyšovat náklady vaší firmy zařizováním pracovního místa s výpočetní technikou a softwarem a platit mzdy a další provozní náklady, když asistentku potřebujete jen pár hodin denně? Využijte naší služby ASISTENT.

Poskytneme vám celou řadu služeb v oblasti administrativní podpory, například:

  • zpracujeme fakturační podklady
  • zpracujeme platební příkazy
  • připravíme podklady pro vyúčtování cestovních výloh
  • zpracujeme statistické výkazy
  • zajistíme evidenci objednávek, nabídek a poptávek
  • zajistíme výpisy z obchodního a katastrálního rejstříku
  • vyřizováni korespondence s donáškou na poštu
  • komunikaci se zákazníky a s obchodními partnery 
  • jiné administrativní práce podle vašeho zadání

Zavolejte nám, sjednejte si schůzku prostřednictvím průvodce, zadejte nezávaznou poptávku. Rádi Vám poskytneme odborné poradenství, kontaktujte nás!

SOMMER ACCOUNTING s.r.o. – nadstandardní certifikované služby - mzdy, personalistika, účetnictví, daně, audity, účetní poradenství, mzdové a personální poradenství - vše pro váš firemní růst.

Reference

SAS

SAS

V letech 2000 až 2012 jsme v oblasti zpracování mzdové agendy zpracovávali mzdy pro pracovníky různých významných podniků.

Rychlý kontakt

Pevná linka+420 326 214 000
+420 326 214 001
Fax+420 326 214 009